Min resa
Ange bokningsnummer och e-postadress i fälten nedan så kan du
- Boka bord i vår restaurangvagn "Krogen"
- Ansöka om ersättning vid försening över 60 minuter
- Skicka bokningsbekräftelse på nytt *
- Boka om din resa *
- Avboka din resa *
- Ändra tillval (t ex lägga till frukost, cykel, bagage) *
* Gäller endast om du köpt resa med Snälltåget på Snälltåget.se
För resor från 12 december kan du för närvarande inte boka bord eller köpa till tillval. Vi kommer att informera dig via mail när det blir möjligt.
- Bokningsnummer
- {{order.salesOrderId}}
- Status
- {{order.orderStatus.text}}
- Distributionssätt
- {{order.distributionCode.text}}
- Totalt pris
- {{order.totalPrice}} kr
- Resenärer
-
- {{traveller.firstName}} {{traveller.lastName}}
Utresa Avbokad
- Avgång
- från
- Ankomst
- till
- Restid
- Byten
- {{outboundJourney.segmentCount - 1}}
Du kan boka bord i Krogen från 2 månader innan avgång
- Platsinformation saknas
- {{opt.description}} × {{opt.count}}
{{ti.ticketText}}
Hemresa Avbokad
- Avgång
- från
- Ankomst
- till
- Restid
- Byten
- {{returnJourney.segmentCount - 1}}
Du kan boka bord i Krogen från 2 månader innan avgång
- Platsinformation saknas
- {{opt.description}} × {{opt.count}}
{{ti.ticketText}}
Övriga biljetter
- {{item.quantity}} {{item.serviceName}}
För information om din resa, se separat översänd bokningsbekräftelse från Snälltåget.
Det finns en pågående ombokning för denna bokning. Vill du fortsätta eller avbryta ombokningen?
Biljetter till Snälltåget, köpta på Snälltåget.se är ombokningsbara eller återköpsbara fram till 24 timmar före avresa. Har du köpt en egen kupé gäller sju dagar före avresa. Har du köpt en biljett inom 24 timmar eller en egen kupé inom 6 dagar före avresa går den inte att omboka eller återköpa. Avbokar du en ombokningsbar biljett kommer du att få ett värdebevis som gäller i 180 dagar som kan användas för att köpa en ny resa.
Har du köpt en resa via en researrangör, t ex SkiStar, Alltime Travel, Grøn Rejs, Nortlander eller Slopetrotter gäller andra villkor för att avboka eller ändra sin resa.
Du kan ansöka om ersättning av försening först när samtliga resor i bokningen är genomförda.